ניוזלטר יוני 2023

שלום חברים,

החודש מציינת העמותה שמונה שנים להיווסדה. ב-29 ביוני 2015 קיבלנו מרשם העמותות שבמשרד המשפטים את התעודה הרשמית והתחלנו בהקמת קהילה של מטופלים.ות ובני משפחה. פנינו למרפאות, הפצנו פלאיירים, הקמנו אתר אינטרנט ודף פייסבוק, וכך הצטרפו לשורותינו מאות מטופלי מלנומה. בחלוף הזמן, כשהתרחבנו גם לסרטן עור שאינו מלנומה (non melanoma skin cancer), הצטרפו עוד רבים, וכיום מונה הקהילה שלנו קרוב ל-4000 חברים.ות. המטרות שהצבנו לעצמנו: הנגשת ידע ותמיכה למטופלים.ות ובני משפחה, וכן העלאת המודעות לסרטן העור בקרב הציבור בישראל. שמונה שנים עברו, שמונה שנים של פעילות להשגת מטרות אלו. שמונה שנים של פעילות להשגת מטרות אלו. החלטנו בכל ניוזלטר להרחיב סביב פרויקט אחד בכתבה נפרדת. הפעם נספר על פרויקט ש”רץ” כבר שנתיים בהצלחה רבה: בדיקה ניידת. אנא קראו עליו בהמשך הניוזלטר.

ומה עוד במהדורת יוני? 

  • סיפור אישי של ליגל בלומנפלד – מטופלת צעירה שאובחנה בשלב 4 – על הדרך עד האבחון וההתמודדות הלא פשוטה.
  • אימונותרפיה בשילוב חיסון mRNA מותאם אישית – תוצאות ראשוניות של מחקר קליני
  • טיפים למעקב ושמירה על העור, ד״ר עדי נוסרטי – מומחית ברפואת עור, רופאת עור בכירה במרכז הסרטן דוידוף, בלינסון.
  • ואיך אפשר בלי? אֶתְנַחְתָּא קוֹמִית – מקאמה מאת זאביק זאבי חברנו המוכשר שתשאיר אתכם עם חיוך ואופטימיות.

רבים מכם ודאי תוהים מתי נחזור להיפגש בכנס מטופלים, לעשות ‘מינגלינג’ עם חברים בקהילה, לפגוש את הצוותים הרפואיים שלא במסדרונות בית החולים, לשמוע על מחקרים חדשים… ובכן, לאחר תקופה ארוכה שלא נפגשנו, נתכנס בכף בכנס שיתקיים ב-17.10.23 בג’ונה על הים, נתניה. בעוד מספר שבועות נפרסם את תכנית הכנס ונפתח בהרשמה. ובינתיים, אנא רשמו לפניכם. מחכים לכם בכיליון עיניים. 

אנו מאחלים לכם קיץ מלא שמחה והנאות. הזהרו בבקשה מהשמש ושמרו על עצמכם ועל בני משפחותיכם,

חדוה, עינבל ושרה 

ניוזלטר יוני 2023

שתף
ניוזלטר שלנו

מלנומה בצעירים ובמבוגרים

שירן סלין זיו, מטופלת ומלווה רפואית בעמותה, מראיינת את ד”ר נתי אשר, מנהל המרכז לגידולי עור ומלנומה, במרכז דוידוף, בילינסון. ד”ר אשר מדבר על ההבדלים

קרא עוד »